Marketingowcy na całym świecie cały czas poszukują nowych form reklamy, które nie tylko byłyby nie nachalne, ale przede wszystkim skuteczne. Wszyscy doskonale kojarzą słodycze promocyjne, które zdobywają coraz większą popularność w Polsce, pora zatem na napoje reklamowe.
Czym dokładnie są napoje promocyjne?
Napoje reklamowe to nic innego, jak wody, soki czy tzw. energy drinki sprzedawane z butelkach o małej pojemności, które dodatkowo są obdarzone logo danej firmy. Taka forma reklamy i promocji przedsiębiorstwa zdobywa coraz większe rzesze fanów, ponieważ okazuje się, że jest ona bardzo pozytywnie odbierana przez klientów. Zachęcenie do zapoznania się z ofertą firmy przez inne środki przekazu niż ulotki czy foldery promocyjne budzi znacznie lepsze skojarzenia i jest lepiej odbierane przez przyszłych klientów czy kontrahentów.
Gdzie najlepiej sprawdzają się napoje promocyjne?
Napoje z logotypem danego przedsiębiorstwa mogą stanąć we wszystkich salkach konferencyjnych lub negocjacyjnych w firmie. W ten sposób budujemy pozytywny wizerunek firmy oraz budzimy pozytywne z nią skojarzenia. Ponadto napoje promocyjne świetnie sprawdzają się również na wszelkich eventach, konferencjach czy targach. Rozdawane przechodniom budzą uśmiech na twarzy oraz sprawiają, że ludzie chętniej przyglądają się etykiecie z logotypem firmy. Z uwagi na fakt, iż napoje przynoszą ochłodę i orzeźwienie w ciepłe, letnie dni będą się one dodatkowo bardzo dobrze kojarzyć. W momencie, kiedy dodamy jeszcze do wszystkich powyższych zalet wyśmienity smak, wówczas otrzymamy idealny instrument marketingowy oraz nowoczesną formę reklamy, która naprawdę działa.
Zobacz też: Napoje reklamowe | Oh-Drink